♥ Studentmössa #2

Idag har vi provat och beställt studentmössor! Så härligt :)
Beställde också ett champagneglas.

Kände inte för att köpa något annat, kommer säkert aldrig att använda det ändå.
Det fanns faktiskt hur mycket kläder som helst som man kunde beställa.
Hoods, mysbyxor, skor, linnen, tshirts, plånböcker, kondomer, pennor.

Har redan allt det där och förstår inte själva grejen med att det ska stå STUDENT på.
Visst kanske ett minne, men jag tycker det inte är så snyggt med en tröja som det står STUDENT 2008 på.

Så det blev champagneglaser som det står Alexandra 2008 på och "diamant-mössan", där det står Alex MPLJ05 på.

Jag valde till slut att det skulle stå Alex på. Visste inte riktigt om det skulle stå Alex eller Alexandra, men jag känner att jag är mer en Alex än en Alexandra, så det blev det. På glaset står det iallafall Alexandra.
Inte för att jag tror att jag kommer att ha det så länge, men ändå...


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback