♥ The sweet escape

På Volvo finns det bara en låt, en enda låt, som piggar upp alla.
The Sweet Escape med Gwen och Akon.
Jag vet inte vad det är med den låten, men så fort den spelas på radio så hör man folk skrika "WOOHOO!" lite överallt inne på fabriken.

Likadant var det för fyra veckor sedan, innan semestern. Haha.

Det är rätt så roligt att lyssna på.

Marina:

Jaså? (: haha.. :P
Går det bra på jobbet?

marina:

Så bra :D

2007-08-06 @ 21:56:26
http://qute.blogg.se
f.:

arw vad gulligt! aadu, jag är så nervös hela tiden när han kommer in :$ ska skriva en update på min blogg snart. jag lovar att hålla dig underrättad!! KRAAAM

2007-08-06 @ 22:00:26
http://fashiionfighter.blogg.se
DVD Rental Mail:

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2008-02-05 @ 23:29:48

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback