♥ Today

Klädsel: Bara trosor...
Smink: Inget
Frisyr: Väldigt rufsigt
Låt:
Billie Myers - Kiss the rain och Fergie - Big girls dont cry.
Vill ha: Solsken!
Saknad: Ledighet
Roligaste: Att imorgon är det party.
Tråkigaste: Att jag egentligen borde sova för att jag jobbat hela natten.
Köp: Inte köpt något idag, men ska shoppa sedan. Om jag inte sover för länge...
Godis: En kexchoklad innan jobbet.
Frukost: Klurig fråga. Äter frukost vid sju tiden på kvällen numera. Så nej.
Lunch: Macka med kalkon och kyckling.
Kvällsmat: Funderar fortfarande på vad jag kallar middag. Och när jag äter det.
Träning: Står upp och lyfter saker på jobbet.
Läsning: Byt liv med mig av Adele Parks.
Nyttigaste: Vatten i min nya vattenflaska :)
Dagens goda gärning: Log åt han som delar ut Göteborgs City åt mig varje dag.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback