♥ Utmanad

Blev utmanad av Viktoria.

Regler:

- Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

- Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

- I slutet av inlägget skriver du 8 personer du utmanar.

Mina fakta/vanor:
- Jag säger alltid hejdå när jag går hemifrån, även fast det inte är någon hemma. Detta är för att lura inbrottstjuvarna som kanske lurar i buskarna.
- Jag hade en väldigt jobbig högstadietid och bråkade och slogs med alla.
- Jag avbryter ofta andra när dom pratar. Jag tänker mig inte för utan vill bara berätta allt som jag vill berätta.
- Vill väldigt gärna gå ner i vikt, men är inte riktigt ambitiös så jag hoppas bara på ett mirakel.
- Är en riktig bokmal. Ibland kan det gå så långt att jag läser en bok om dagen.
- Tror att pengar kan lösa de flesta problem och tycker visst att lycka kan köpas för pengar.
- Framtidsdrömmen är att bli svenskalärare för grundskolans senare år. Om man bortser från min dröm att vakna upp som multimiljadär då.
- Ogillar starkt att sova ensam efter en kväll med alkoholintag.

Jag utmanar Lollo, Marina, Fashionfighter, Malin, Ida, Farre och Annelie


Victoria:

Kul kul :D

annelisan:

nu har jag skrivit! haha blev ju utmanad av både dig och farre ^^

2007-08-24 @ 22:28:27
http://annelisan.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback