♥ Weekend

Hm. Helgen har väl varit bra, rent allmänt.
I fredags var det fest på Safir, en av Farres kompisar fyllde arton.
Vi var där, det var bra musik och vi dansade hela kvällen. Var lite ombytta roller;
Farre blev full och jag var spiknykter ^^ Haha...

Igår så skulle jag ut med Frida & co. Förfestade lite hemma hos Carro, sedan drog jag och Frida vidare till hennes kompis Danne. Sedan åkte vi till Hurricanes, men det verkade inte speciellt roligt så jag ville inte gå in.
Så vi tog en svarttaxi till stan och försökte på Harrys, men det gick inte.
Så till slut gick vi till Tonic.
Efter ett tag tappade jag bort Frida, men jag träffade Farre istan.
Vi köpte chawarma och sedan tog vi bussen hem.

Idag har vi varit ute i stugan. Storasyster Becca fyller tjugofyra idag. Grattis! :)
Och farmor fyller år imorgon.
Så vi har haft lite kalas och så idag, med tårta och kladdkaka. Mysigt.

Ikväll blir det filmkväll på föreningen. Nice!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback