♥ Wonderful day

Sitter nu och väntar på att åka till jobbet.
Pendeltåget till Göteborg går kvart i elva och sedan ska jag ta bussen upp till Volvo
fem i halv tolv.

Är lite småtrött, men det går nog över om en stund, förhoppningsvis.

Dagen har varit underbar. Jag och F tog en promenad i solen till Hemköp och köpte chips och godis.
Efter det gick vi tillbaka hem och lämnade grejerna, och tog sedan en lite längre promenad in till Kungsbacka centrum. Hittade värsta mysiga cafét, med världens godaste glass.

Tog sedan en promenad hem och lagade mat tillsammans.
Visserligen blev det korv och spaghetti, men ändå.

Jag älskar dig, min prins :*

f.:

jag vet faktiskt inte. men han är väl runt, 23-24 något ;) har inte frågat han än.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback