♥ Yesterday

Utgång igår då.
Förfest hos Carros kille Fidde med en massa folk.
Efter ett tag tog vi en taxi till Katrinedalsbowlingcenter och discobowlade lite.
Haha, jag vann! Gjorde tre strikes, vafan. Haha! :D

Efter det så gick vi in till stan och vidare mot Harrys. Alla kom in. Förutom jag.
Fick vänta i några minuter och sedan kom jag till slut in, som tur var.
Vi satt inne i VIPen men det var rätt så tråkigt så jag och Camilla gick till baren.
Bartendern bjöd på en drink ;) Hehe.
Sedan röjde jag och Camilla på dansgolvet tills det blev dags att gå hem.

Träffade Amin utanför och han eskorterade mig till busstorget, där jag tog bussen hem till min F.
En riktig kanonutekväll med andra ord.
Mådde lite dåligt när jag kom hem dock. Men idag är det kanoners.

Inatt ska jag jobba också. Från halvtio till halvsju imånbitti. Det känns inte kanoners.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback