♥ Bad uppdatering igeeeen.

Ursäkta mig för min dåliga uppdatering, men det händer rätt så mycket just nu.

Tillbringar den mesta tiden i lägenheten med Marcus, och där hinner jag inte blogga så mycket.
+ att de senaste dagarna har jag haft fullt upp med att jobba, så när jag väl är ledig så gör jag en massa annat.
Hehe..

Jobbade i fredags och jobbade igår. Ska även jobba ikväll. Men det är koolt, jag älskar mitt jobb!
Jobbar med underbara människor, och får jobba med nåt jag själv tycker är väldigt roligt, nämligen film.
Så det passar mig perfa!

Imorgon är det nyårsafton, och jag har allt förberett. Klänning, smycken, dricka, fest. Allt!
Känns bra.

Nu ska jag iväg och köpa linser!

Ciao!

mams:

Men lilla gumman... nu får du SKÄRPA dig med din uppdatering! :o)

2008-01-02 @ 17:13:29

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback