♥ Bye bye my darling

Många tårar den här dagen...
Vill inte gå in så mycket mer på det, men kan berätta att jag mist någon som jag hade nära.
Det är svårt. Jättesvårt.
Men livet går vidare. Får försöka ta en dag i taget bara.

Har inte varit i skolan idag, men klarade av att jobba nu några timmar på kvällen.
Var skönt att komma hemifrån och bara vara glada Alex igen för en stund.
Imorgon ska jag iallafall till skolan, ska ha luciarep och engelskaprov (JUST DET! det hade jag glömt av)
och senare på kvällen är det firmafest och julbord tillsammans med VSP. Bowling och middag slår ju aldrig fel. 

Helgen blir lugn också.
Fredagen ska väl bara vara chill och på lördagen ska jag jobba mitt första hela pass på Videomix.
Och det är alltid så mycket att göra på lördagar! Wish me luck.

Nu ska jag sova. Hoppas ni haft en bra dag, ni där ute.

Ciao!

Farre:

Ibland måste man få vara ledsen för att kunna uppskatta glädjen. Jag finns här för dig, det vet du. Pussa Alexa

malin:

Stay strong honey!

När har ni luciatåg?
puss*

2007-12-06 @ 11:21:51
http://malined.blogg.se
malin:

Stay strong honey!

När har ni luciatåg?
puss*

2007-12-06 @ 11:21:58
http://malined.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback