♥ Calling in sick

Jag har blivit sjuk.

Började redan igårkväll när jag var hemma hos Frida.
Gick hem för att spy, men mådde sedan bättre och följde med ut ändå.
Drack dock ingenting, kände mig lite för skakis för det.

Sedan kom natten och jag skulle gå och lägga mig.
har legat och feberfrossat hela natten. Ena stunden kokhet och i andra iskall.
Jobbigt!

idag mår jag lite bättre, men har ont i huvudet och ingen aptit.
Får se om det blir skola imorgon..

Cao!


Louice:

INGEN SKOLA FÖR DIN DEL UNGA DAM! ´
DU HABE DAS MAGSJUKA!
UND DU FÅR NICHT KOMMA NÄRA MICH DÅ!
ICH WILL KILL YOU!
Krya på dig!
NO SCHOOL FOR YOU, mannen!
;D

annelisan:

stackare! =/ *skickar lite energi och harmoni*

2007-12-02 @ 22:33:50
http://cherrytreelane.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback