♥ Fredag

Julfest igår med jobbet. Riktigt trevligt!
Bowlade först i en och en halv timme. Vårt lag (jag, David och Sam - ungdomslaget! Haha) var helt okej.
Vi vann inte, men kom inte sist heller! Men roligt var det! Det är väl det som är meningen.

Efter bowlingen var det middag på Zeus. Åt jätteräkor till förrätt, inte så gott.
Men sedan kycklingspett med klyftpotatis till huvudrätt, vilket var helt ok.
Har ju dock haft lite problem med magen senaste veckan, så kunde inte äta så mycket. Blev mätt efter bara några tuggor. När maten var uppäten så åkte jag hem till Marcus. Alltid lika trevligt! Skulle ha kollat på Lejonkungen, men det blev aldrig så. Får ta det någon annan gång istället!

Just nu sitter jag på jobbet, började klockan ett. Innan det åt jag lunch tillsammas med Mackaaan på en thairestaurang i stan - Thai Silk. Jordnötssås ftw ;)

Ikväll är det Idolfinal! Woho. Vet inte riktigt vem jag hejar på, tycker båda två är värdiga vinnare!
Ha en trevlig fredag, you guys!

Ciao!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback