♥ Idolkoll



Så, vem vinner ikväll?

Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker.
Marie har varit en stor favorit sedan början, men Amanda har blivit en favorit mer nu i slutet.
Lite häftigt att de är så olika sång- och musikmässigt, för det känns som om de är bäst på sin stil, om man säger så..

Vem som än tar hem det, så blir jag happy. Två snygga blondiner i finalen kan bara inte slå fel!



Eget låtval:

1. Marie Picasso

Låtval: All by myself/Celine Dion


2. Amanda Jenssen

Låtval: Unchain my heart/Joe Cocker


Tittarnas låtval:

1. Marie Picasso

Låtval: I'll be there/the Jackson five


2. Amanda Jenssen

Låtval: Suspicious minds/Elvis


Vinnarlåten:

1. Marie Picasso

Låtval: This moment


2. Amanda Jenssen

Låtval: This moment


Amanda Jenssen och Marie Picasso


malin:

det är sant :) kanske kommer och kollar om jag lyckas smita från jobbet, annars får jag inte se ett enda luciatåg i år!

Ska du göra något kul i helgen?


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback