♥ It's hot. No, it's cold. No... it's hot.

What a day.

Dagen har tagits in med blandade känslor.
Ena stunden är det varmt och i nästa iskallt och jag undrar; Vart vände det?

Annars har dagen varit bra. Har inte haft någon aptit idag heller,
så ingen lunch blev det. Kan ha att göra med att jag var sjuk i helgen, men kan också ha att göra med det där äckliga jag fick reda på i lördags ^^, heh.
Blev dock en sockrig munk som jag och Ida köpte på väg hem från skolan. Gott...

Nu sitter jag på jobbet... Började för circus en timme sedan.
När jag slutat här ska jag antagligen bort till Videomix och börja bli lärd kassan, haha.
Så det blir massa jobb... Sedan blir det väl hem. Vet inte när jag slutar där, så vet inte när jag kommer hem men hem ska jag iallafall. Senare ikväll blir det att träffa Mackaaaan. Han ska få presenter, han fyllde ju år i lördags.
Hihi.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback