♥ Julavslutning

Idag har det varit julavslutning med skolan.

Det var fullt på Folkan och det var rätt så roliga framträdanden.
Det fungerade, helt klart. Gick mest dit för att träffa klasskompisarna innan lovet.
Har ju faktiskt inte varit i skolan på hela veckan...

---

Igår firade jag och Malvina lite jul hemma hos henne. Bytte julklappar och sådär.
Hon fick ett par guldörhängen, ett guldhalsband och ett glittrig bodylotion av mig
och jag fick Carolina Gynnings bok Ego Girl! Thaaaaank you :) Ska tydligen få en till julklapp av henne typ nästa vecka eller så. Nice!

Efter det åkte jag hem och efter en stund kom Marcus och hämtade mig och vi åkte hem till honom.
Mys på hög nivå!

Nu är jag på jobbet, men finns nadaaa att göra! Ciao!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback