♥ Julshopping!

Shoppade lite med Malvina och Malin igår. Mys.

Köpte julklapp till mamma, och en liten till Elin och Felix.
Blev lite grejer till mig själv med.. En plånbok, hårfärg, ansiktsmask m.m.

Blev inga fina kort på mig och Malvina när vi ser helt fucked up ut med ansiktsmasker igår.
Som det i vanliga fall brukar bli.

Malvina hängde med mig hem efteråt och så åt vi lite korv med bröd och sedan la vi ansiktsmask och färgade håret. Blev inte så jättestor skillnad i håret, möjligen lite mörkare. Ville bara få bort utväxten mest ;)

Hyrde också två filmer igår. Ett öga rött och Kidulthood.
Någon som sett någon av dem?

Jag såg halva Kidulthood igår. Sedan somnade jag.


Charming man:

Längtar du till julen? :D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback