♥ Lucia

Lucia idag då.

Den här terminen har gått så himla snabbt!
Men aja.. Lucia idag. Ida och hennes kille David kom och hämtade mig tjugo över sex i morses. Och jag kan lova, det var svårt att krypa ur sängen, ur hans armar i morses! Shit, alltså.

Var i skolan halvsju, började sjunga upp och byta om och peppa varandra.
Halv åtta var det dags för första föreställningen för lärarna i lärarrummet, och det gick som väntat.
Väldigt bra.

Sedan följde dagen av fyra till föreställningar och när klockan var tio var vi klara för dagen med våra luciauppträdanden.

Halv tolv skulle vi träffas utanför restaurangen Golden Elephant, för att äta lunch alla vi i luciatåget.
Mycket lyckat och mycket mysigt.

Kvart över tolv, cirka, kom Marcus och hämtade mig och vi gick till City och köpte lite pepparkakor sedan så åkte jag hem och han åkte till jobbet.

Och nu sitter jag här.. Ska titta lite på Ellen DeGeneres Show nu tänkte jag. Hon är skoj.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback