♥ Månday

Tjugo över sex ringde klockan imorses. Det första ordet i mitt huvud var SNOOZ, så det var den knappen jag tryckte på. När alarmet tio minuter senare ringde så ställde jag om alarmet till tio i sju.

Fem i halv åtta ringer mamma och frågar om jag vill ha skjuts. Va? Jag låg fortfarande och så.
Confusing. Det var svårt att ta sig upp imorses när en varm och mysig pojke fortfarande ligger kvar i sängen.
Men det gick!

Kom fyrtio minuter försent till luciarepet men det gjorde inte så mycket i och med att det bara var fyra stycken tärnor där. Vart lucian och resten av tåget höll hus har jag ingen aning om.
På torsdag gäller det att alla är klara bara...

Ikväll ska det pluggas. Svenskaprov imorgon! Men först ska jag titta på film, hann ju inte med några i helgen.
Somnade... som vanligt :P haha..



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback