♥ Rubrik

Skulle egentligen sovit hemma inatt, men när Marcus var hemma hos mig igår kväll och kramades lite så ville jag att han skulle stanna. Det kunde han inte, så jag åkte med honom hem istället. Blev rätt så sent, vi var ute i Hedared vid tolv-halv ett nån gång skulle jag tro. Men det var det värt! :)

Nu sitter jag på jobbet, kom precis. Blev ingen skola idag heller för mamma behövde hjälp på jobbet.
So here I am. Glömde dock min plånbok hos Marcus så han ska åka förbi här när han åker till jobbet.
Så får man kramas lite med. Yey.

Ikväll blir det släktbesök hemma. Faster och kusin kommer ända från Stockholm på middag, och lite senare på kvällen kommer kusin nummer två och ska sova över. Blir mys!

Annars idag tänkte jag fixa lite julklappar, såhär lite i sista sekunden.
Men bättre sent än aldrig, right?


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback