♥ Söndag

Jobbade för första gången "på riktigt" på Videomix igår kväll.
Kom vid kvart i fyra och fick ställa mig i kassan med en gång. Var jättestressigt och jättemycket folk!
Hade jättelång kö och var faktiskt lite nervös. Så nervös att jag sålde två filmer, utan att lägga i filmerna i fodralen! Haha.. Men ingen större skada skedd, kunden märkte det rätt så snabbt så jag fixade det.
Råkade också ge en man hundra kronor för mycket i växel, men han var snäll och talade om det för mig. Hehe...

Slutade klockan tio, tog en taxi ner till stan tillsammans med Daniel jag jobbade med.
Skittrevlig kille, förresten. Honom gillade jag att jobba med! :)

Åkte vidare till Göta och träffade Marcus, sedan gick vi till mig och kikade lite filmer som jag tog med mig hem.
Från andra sidan med Calista Flockhart, Nicke Nyfiken och Transformers.
Såg den Från andra sidan igår och lite på Nicke Nyfiken och ikväll ska vi nog se Transformers.
Har sett den innan, men den är såååå bra!

Nu ska jag titta på lite Gossip Girl!

Arrivederci!

Natasha:

heey! Finns gossip girl på tv? Eller hur kolla du på det? :):)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback