♥ Thanks blue eye ;)

10 favoriter:
Färg:
Svart, vit och rött.
Mat: Thai-mat! Och så mammas ;)
Band: Hm, jag har mer favoritlåtar än favoritband/artist.
Film: Die Hard kvadrologin och Bourne triologin
Bok: Charity skriven av Leslie Pears.
Sport: Nej.
Årstid: Lätt sommaren!
Veckodag: Lördag, sova sent vara vaken sent.
Glassmak: Päron-mjukglass!
Tid på dygnet: Förmiddag.

9 för tillfället:
Humör: Trött efter en heldag på stan.
Smak: Cocos!
Kläder: Svarta strumpbyxor, jeanskjol, brunt linne, grå tröja och grå benvärmare. Vilken färgmix! xD
Bakgrund: På datorn?
This picture.
Nagellack: Inget alls.
Tid: 19.05
Omgivning: Ett grönt, stökigt rum.
Irritationsobjekt: Att det är så mörkt ute!

8 första:
Bästa vän: Per Ölmesten! Hoho.
Nickname: Lillebrorsan hade svårt för mitt namn när jag var liten, så under hela min uppväxt så fick jag istället heta Danda.
Husdjur: Katter - Tudor II och Evita.
Piercing: Jag har inga, men har i öronen sedan jag var fem eller sex.
Förälskelse: Det var antingen i Per eller i Jesper, aka Moppa aka Anti.
Musik: Ace of base ;)
Bil: Jag har inte blivit av med min biloskuld ännu.
Kyss: Eddie i tvåan.

7 senaste:
Cigarett
: Tre minuter sedan.
Mat: Thai :)
Dryck: Vatten.
Biltur: För någon timme sedan, pappa kom och hämtade mig i lägenheten.
Kyss: Imorses (A)
Spelad låt: Apologize - Timbaland.
TV-program: OC :D

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Gjorde väl ett halvhjärtat försök med Pierre, hahaha.
Brutit mot lagen: Aa-aa.
Blivit arresterad: Haha, mjorå.
Badat naken: Jag och Malvina i Västervik, det slår allt!
Varit med på TV: Nix.
Kysst någon du inte känner: Hehe, yes sir!

5 nej tack:
Kläder: Byxor med högmidja och magtröja.
Mat: Potatis.
Musik: Hårdrock, methal och såna grejer.
Dryck: Coca Cola.
Personlighetsdrag: Svartsjuka, falska, osv. De flesta nejtacken.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Pussades en massa, hyrde film, myste i soffan och tittade på film. Heh.
Du kan höra just nu: Pappas slammer i köket.
Du inte kan leva utan: Nära och kära, mat, luft och vatten.
Du gör när du har tråkigt: Kollar på teve, surfar runt på nätet, läser eller spelar Sims.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Malvina och Beccis :)
Du tycker om: familjen, kärleken och vännerna.
Du inte gillar: Ehm, just nu älskar jag hela världen! Nykär kallar dom det ;) Heh.

2 val:
Kaffe eller te: Oboy.
Vår eller höst: Vårem, woho!

1 önskan: Att jag vinner en miljard så att jag kan fixa tuttarna + att ha pengar över. Ciao!

mams:

Pussar på Alexi Plexi :o)

2007-12-27 @ 21:08:21

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback