♥ Tomten kommer i år, trots allt.

Jag har träningsvärk i armarna!

Har handlat julklappar typ heeeela dagen idag.
Men blev klar med allihopa, vilket känns otroligt skönt! :)
Hoppas alla blir glada bara... :)

När jag och Malvina var klara i Knalleland kom mamma och hämtade mig och körde hem mig...
Fixade till lite julklappar och så och sedan kom faster, kusin och fasters man över på middag.
Finbesök från Stockholm ;) Så har vi ätit middag och nu har precis kusin nummer två kommit hit.
Jättekul faktiskt! :)

Har hittat mig en nyårsklänning också. På Gina för endast 99:- kronor.
Har aldrig sett den där innan, så blev väldigt glad när jag hittade den.
Får  se, kanske lägger in en bild på den senare...

Nu ska vi kika film! Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback