♥ Azuzephre

Body jamOh, idag är jag trött. Vaknade klockan halv sju, men orkade inte gå upp så jag tog sovmorgon till kvart i sjuk (!). Hihi.

Har också inte heller gjort nåt i skolan. Iallafall inte på Ljud lektionen. Vi satt bara och gjorde ingenting i fyra timmar. Men svenskan var rolig. Skönt att vi kommit igång med vårt arbete nu.

Efter svenskan var det dags att skynda sig till jobbet, och där satt jag i två timmar.
Och sen skyndade jag mig som fan hem för att hämta träningskläder, men missade såklart bussen hemifrån mig mot stan, så fick ta nästa och kom nästan precis när body-jam-passet började.
Men gud, vad roligt det var! Mycket roligare än förra veckan. Haha, då kunde vi ju inte nåt så vi bara stod där som två fån. Fast det gick ju som sagt bättre idag.

Min förkylning börjar ge med sig också. Hostar bara lite ibland, men jag har inte ont i halsen längre.
Och huvudvärken kommer bara krypande ibland och stannar inte så länge.

Nu har jag precis duschat, och väntar på att min sötsak ska komma hit. Och jag tror bestämt att han sitter på bussen upp hit nu. Ooh, vad mysigt :)

Bye looooser

Louice:

Förklara titeln på inlägget, tack, fröken hultmania.
;D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback