♥ China


Kinapuffar. Numera kallade Kinasnacks. Mitt favoritgodis så länge jag kan minnas.
Har ätit Kinapuffar varje helg i över tio år. Och jag tröttnar aldrig! :)
Kompisar har tillochmed sagt att jag borde läggas in för mitt kina-beroende ^^
Naeej. Tycker inte jag, minsann. Men gott är det. Och jag kan inte få nog.


Igår var jag hemma hos Farre. Vi tittade på det nya avsnittet av OC och efter det tittade vi på The Beach, med Leonardo Di Caprio. Den var bra, har sett den innan. Vilket kan vara en av anledningarna till att jag somnade i slutet. En annan anledning var nog att jag hade vart uppe sen klockan halv sju på morgonen.

Imorses kom Becca och hämtade mig, och vi åkte till Babyproffsen. Köpte haklappar och lite annat smått och gott. Sen åkte vi till BR för att köpa födelsedagspresent till Wiktor. Det blev lite bilar. Och så köpte vi bilar till Felix också. Och efter det bar det av mot Systembolaget.
Har köpt mina cider nu. Det blev några Xcider, några Smirnoff Ice och några Cube.
Här ska det festas ikväll! :)
Ska ju hem till kusin Martina ikväll, tillsammans med Malvina. Ska bli roligt. Har än så länge inte vart i Tinas nya lägenhet än, så det ska bli kul att se. Pappa ska köra mig till Malvina vid fem, och vi ska också stanna till på City så att jag kan köpa en blomma till Tina. Hon fyllde år i tisdags nämligen + så blir det en liten inflyttningspresent också.

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Bye looooser


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback