♥ ;D

Haha, jag älskar såna här! Hittade denna i min gamla lunar-dagbok. Wie.


1. Vad är klockan? 1607
2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Alexandra Josefin Hultman
3. Smeknamn: Alex
4. Piercings: Öronen? :D
5. Ögonfärg: Gröna
6. Födelseplats: Borås BB
7. Favoritmat: Bandspaghetti med spenat/kyckling/torkad tomat - gryta
8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?: Näää. Inte än.
9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?: Jadå, kärlek kan göra en mycket olycklig.
10. Varit med i en bilolycka?: Nej.
11. Krutonger eller baconbitar?: Inget helst. 
12. Favoritdag på veckan: Lördag
13. Favoritrestaurang: Royal Thai
14. Favoritblomma: Prästkrage
15. Favoritsport att titta på: Ingen helst
16. Favoritdrink: Sex on the beach eller snäll banan ^^
17. Favoritglass: Mjukglass med krossade nötter på :) Eller Magnum Coccos.
18. Disney eller Warner Bros: Disney
19. Favoritsnabbmatsrestaurang: McDon
20. Vilken färg har din sovrumstapet?: Väldigt gröna
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?: Har ej gjort provet
22. Vem fick du ditt senaste e-mail från? Det var nån såndär spam-reklam av nåt slag.
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?: Alla, tack? :) Men aja. Gina Tricot.
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad?: Spelar sims eller röker.
25. När går du och lägger dig?: När jag känner mig trött.
26.Vem kommer att sno denna lista först?: Bra fråga. Men Lollo och Malin är lite tjuvaktiga.
27. TV-program:OC <3
28. Senaste person du gick ut och åt middag med: Mamma, Stefan, Becca, Fahre, Simon, Amanda och Jakob. Bröllopsmiddag, vetdu :P
30. Ford eller Chevrolet? Chevrolet. "Ingen Ford på min gård!" Haha. Tråk.

Louice:

Jag är en liten tjuv :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback