♥ DAGENS...

Roligaste: När Camilla ramlade i stan ^^
Sjukaste: Felix och Elin är sjuka :(
Dummaste: Att jag och Farre missade bussen
Finaste: Gele-hjärtat jag fick av älsklingen i morses <3
Sötaste: Farre sovandes i min säng.
Missförstånd: Det som pågår mellan mig och Farre just nu.
Outfit: Baggy och randig T-shirt.
Ord: Mening rättare sagt: "Välkommen till VSP, det är Alex..."
Person: Mamma, för att hon är världens bästa.
Trötthet: Att jag somnade alldeles för sent igår.
Glädjeämne: Alla hjärtans dag idag :)
Komplimang: Alla komplimanger jag gav till Ida för hennes nya frisyr.
Bitch-killer-sak: Jag är fortfarande pank.
Vill ha: Pengar (A)
Köp: Cigaretter till Ida och festis till mig själv.

LOUICE:

alex, ny blogg :D iiih *
den fin :D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback