♥ Dance with me

Vilken kväll igår, alltså!
Började med att jag åkte hem till Malvina för att fixa oss lite och ta någon cider.
Åkte ner till stan vid åtta och sedan vidare till Norrby till Tina.
Väl där var det inte så mycket människor, och bara tjejer. Men efter en stund när man fått i sig lite mer och drinka och så, så kom det en massa killar och satte lite fart på festen.
När klockan var halv elva så stack jag, Malvina, Marie och hennes bror Johan ner till stan, för att vi skulle vara på Swing innan elva. För det första är det gratis inträde innan klockan elva och för det andra är det lättare för dem under tjugo att komma in innan elva. Så vi kom in.
Johan köpte varsin drink till oss, och den var jättegod. Synd att jag inte kom ihåg att fråga vad den hette.
Vi dansade ett tag, och Malvina hooked up with some guy, och jag stack iväg för att se om det fanns några jag kände för jag orkade inte stå på och titta när dom lekte kurragömma i varandras munnar.
Stötte på hur många som helst som jag kände. Camilla, Pierre, Micke, Tony, Frida och gänget, Sanna, Madde, Becka, Ellinor, Alex. Och en massa andra, som jag inte kommer på :P
Så man kan säga att jag var lite här och var och umgicks med alla. Drack kanske lite för mycket (7 cider, en drink, en sex on the beach och en redbll-vordka - sexa). Så jag var på topp ;)
Jag hade iallafall väldigt roligt och jag och Malvina säger jämt konstiga saker när vi är fulla. Hon uttalade tillexempel Allah på helt fel sätt (som man säger "alla", typ) och det tyckte vi var skitkul. Fråga mig inte varför :P Sedan så sa jag "Han har en mulatt som är hans son", vilket också kanske inte låter jätteroligt, men hon skrattade åt mig hela kvällen. Haha. Åh.
När vi kom hem vid halv tre, så slocknade jag i hallen. Strax där efter gjorde Malvina mig sällskap och vi låg i hallen med skor och allt på och hade krismöte om vad som hade hänt under kvällen.
När vi legat i hallen i ungefär en halvtimme, så gick vi in i sovrummet och la oss, och somnade med en gång.

Och när jag vaknade imorses vid tolv, så kunde jag knappt sätta mig. Var antagligen fortfarande lite onykter.
Vi åt frukost iallafall, och sedan så gick hon till Teresa och jag gick till Farre.
Stannade där ett tag, sen så ringde min syster och ville att jag skulle komma hem till henne,
så jag tog på mig skorna och sprang till bussen och så åkte jag hem till henne.
Var där i lite mer än en halvtimme och vi satt ute på trappen och pratade, rökte och drack kaffe.
Jag älskar min syster <3 Hon är bäst i världen.

Och nu har jag kommit hem. Eller ja, för en timme sen kanske. Har tittat lite på tv och så sen dess..
Ikväll kommer min man hit och vi ska mysa :)

Nu ska jag titta på Oprah.

Bye looooser


Anonym:

Din lilla alkis :)

Anonym:

Åh Alex, min söta lilla groda, jag ÄLSKAR dig med...

2007-02-20 @ 21:37:29

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback