♥ Färga mig

acceptera mig. amputera mig. associera mig. attackera mig. attrahera mig. avguda mig. avliva mig. bär mig. be mig. bedöva mig. behåll mig. behöv mig. bit mig. bränn mig. busa med mig. chockera mig. dansa med mig. diskutera mig. disponera mig. dissa mig. dissekera mig. distrahera mig. dö för mig. döda för mig. döda mig. dröm om mig. dyrka mig. elda mig. evolutionera mig. få mig. fackförena mig. fackindela mig. färga mig. finfördela mig. finjustera mig. flirta med mig. förfölj mig. förför mig. förstå mig. fråga mig. ge mig. glöm mig. gör om mig. gråt med mig. ha mig. håll om mig. hångla upp mig. hoppa på mig. hypnotisera mig. ignorera mig. jaga mig. kastrera mig. kåta upp mig. kategorisera mig. kela med mig. knåda mig. knulla mig. konsumera mig. köp mig. krama mig. kritisera mig. kyss mig. låna mig. le mot mig. legalisera mig. lek med mig. lita på mig. lugna mig. manipulera mig. massproducera mig. mata mig. missförstå mig. mörbulta mig. nafsa mig. obducera mig. odödliggör mig. pilla på mig. plåstra om mig. porra med mig. provocera mig. pussa mig. rädda mig. radera mig. realisera mig. redigera mig. riv sönder mig. rör mig. röva bort mig. sälj mig. sjung med mig. skänk bort mig. skjut mig. slå ner mig. slakta mig. släta av mig.slicka mig. sluka mig. smek mig. snuska med mig. sov med mig. spräck mig. stånga mig. stryp mig. ta hem mig. ta med mig. ta mig. tala till mig. tänd mig. tänd på mig. tänk på mig. trampa på mig. tro på mig. tyck om mig. tygla mig. underhåll mig. uppskatta mig. vägled mig. vält mig. vänd på mig. vandalisera mig. visitera mig. äckla mig. älska med mig. älska mig. ät mig. överfall mig. överge mig. översätt mig. överträffa mig. övertyga mig.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback