♥ For reasons unknown

Hey alla, everybody.

Denna härliga torsdag sitter jag på jobbet och avundar alla som har ett "riktigt" sportlov.
Att bara ligga hemma och slappa hela dagarna, softa vid datorn eller bara zappa igenom dåliga program är en lyx. Jag sitter här på mitt, kanske inte världens roligaste, jobb och har ungefär ingenting att göra.
Vissa kan tycka att det är lyx att man kan vara ute på nätet och surfa hela arbetsdagen, men det är det egentligen inte. För så fort man har gjort det man vill göra på nätet, så finns det inget mer att göra.
För er som inte visste, så är jag receptionist på ett företagscenter. Jag svarar i telefon åt cirka tio företag, och jag ser till att det är snyggt i fika- och konferensrummet. Det ringer inte så ofta, och det är oftast rätt så snyggt i konferensrummet så därför finns det inte så mycket för mig att göra. Så jag sitter mest hela dagen och läser min bok, som aldrig tycks ta slut. Visserligen är den bra, men ändå.

---

Igår var det alla hjärtans dag.
Jag fick ett par hotpants/shorts, ett stort gelé-hjärta och en ros av Farre.
Efter jobbet var jag och tränade tillsammans med Malvina. Den här gången provade vi på Body Jam, vilket var otroligt roligt men fruktansvärt svårt. Man ska dansa till musik. Och det var en blandning av indisk, modern och nånting mer. Men mycket rullande på höfterna och mycket "shake, shake".
Lite porrigt, med andra ord. Vi har bestämt oss för att göra det varje vecka, så att vi lär oss på riktigt.
För det är så extremt snyggt att dansa så, och instruktören har blivit min nya idol.
Efter träningen så åkte jag hem och åt, och sedan åkte jag hem till Farre. Duschade och så, medan han satt bredvid och höll mig sällskap. Sedan tittade på Top Model, och därefter Lustgården.
Lustgården var inte alls som jag hade tänkt mig. Jag tyckte att programledarna var lite för flummiga, och en av experterna skulle förklara en fontänorgasm, och sa något som att "Det är ju inte samma sak som att bli lite våt i fittan.", Vilket jag tyckte var rätt så kasst att han sa i TV. Det fick honom att verka väldigt oproffsig, och dessutom såg han ut som en riktig slusk. ^^

---

Imorgon ska jag, Becca, Felix och Elin till djurparken. Kommer bli roligt. Har inte träffat barnen på hur länge som helst, och när jag var där för några dagar sedan så kändes det som om de inte kände igen mig :O Ingen Felix som kom springandes i min famn ropandes "Aaaaaaaaaggggeeeeeeeee!!"
Iochförsig har dom varit sjuka hela bunten nu, så han kanske bara mådde lite dåligt och var trött (visserligen hade han precis vaknat när jag kom, men ändå). 
Men det ska iallafall bli jättemysigt med en promenad genom djurparken imorgon.

---

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska jobba till halv fem, och sedan ska jag åka hem och göra ingenting. Eller jo, jag kanske ska spela Sims. Jag ska antagligen spela Sims.
Det är roligt.
Kommer inte att träffa Farre förrän imorgon kväll heller, det känns lite hårt. Kommer att sakna dig, babe.

Bye loooooser


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback