♥ Got heroin?

Got heroin?

Wohow. Våran logga till vår tidning. Jag tycker att den är värsta nice, faktiskt :)
Jag kom på namnet, och jag hittade teckensnittet. Hehe, stolt.

Idag är jag sjuk. Känns lite fruktansvärt... Spelade Sims hela kvällen igår, och när klockan var elva så gick jag och la mig. Men den sköna sömnen varade inte länge, för Ida ringde och väckte mig klockan tio i tolv (?!)
När jag vaknade imorses tänkte jag att jag skulle ta en sovmorgon, men ångrade mig rätt så snabbt eftersom att då skulle jag vara tvungen att ta bussen till skolan och det orkade jag inte.
Så jag gick upp klockan tjugo i sju och började göra mig iordning.
Har sovit dåligt inatt, har vaknat och hostat och vaknat och hostat, osv.
Och i eftermiddag ska jag springa vinterjogg på idrotten. Oh.
Megajobbigt.

Och prov i mediekommunikation ska jag ha idag också. Tittade bara igenom mina anteckningar lite snabbt igår, så jag vet inte riktigt hur det kommer att gå.

Idag är det tisdag, och det märks :/ I hate tuesdays.

Nu ska jag och Ida ut och ta en smoke.

Bye loooooser


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback