♥ I'm here without you

Gah, idag mår jag skit.
Var ute på krogen igår med Sandra, Jocke, Henke och några fler killkompisar.
Trevlans. Och extremt kul att träffa Sandra igen :)
Blev lite för mycket att dricka för mig igår, så det tog en halvtimme för mig att komma hem från busshållsplatsen. Kunde heller inte somna för att allt snurrade.
Och imorses var jag fortfarande onykter när jag vaknade så jag tog en sovmorgon.

Och här, med alla vittnen här på bloggen. Så lovar jag, Alexandra Hultman, att jag aldrig mer ska dricka mig full på en vardag. Sådärja. Det var skönt. Men jag tycker liksom att allt måste man göra nån gång. Jag vill inte sitta gammal och ångra att jag inte gjorde en massa saker. Visserligen kanske det inte är något som är speciellt kul; att supa sig redlös på en tisdag. Men nu har jag gjort det och fått det avklarat iallafall. Tyck vad du vill. Jag är grym ändå.

Har mått fruktansvärt idag. Det börjar bli bättre, bara att det sticker lite i ansiktet. Och mina ben känns sådär äckligt svaga som de gör när man har magsjuka. Usch. Men jag är bara bakfull, och inte magsjuk. Förhoppningsvis.

Skulle egentligen träna idag, men vafan. Det orkar jag inte. Malvina blev nog lite småtjurig när jag sa det, men det är nåt man får ta.

Missade Desperat Housewives igår. Pappa lovade att han skulle spela in det, men har ett svagt minne av att han sa igår när jag kom hem att han hade glömt av det.
Gah, jag vill inte åka hem. Jag vill inte träffa pappa. Jag skäms ju :P Han träffade på mig igår när jag kom hem och jag är säker på att han kommer reta mig senare ikväll.

Efter jobbet kommer Becca hit, och vi ska åka till scrapbookaffären och sen ska vi köpa pizza :)
Trevlans.

Bye looooser


Louice:

MOHAHAHAHA, jag tycker detta är sååå roligt ^^,
Ja, vardagsfylla är ju nått att uppnå ;D
fniss


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback