♥ NY BLOGG

Japp, då har man en ny blogg.
Den förre (
www.cherrybow.blogg.se) dampade loss, så jag fixade en ny.
Konstigt att samma siltmall fungerar här utan att bli helt cp.
Menmen, det går bra nu. Synd bara för alla inlägg jag skrivit i den förra...
Men det tar jag snart igen :) Glad att den funkar här iallafall. Sen så är jag nog mer nöjd med nicket här; anxious. Det har jag hetat på många ställen :) Fast favoriten är ju virvla, men det var ju upptaget.
Det är iallafall mitt favoritnick, av alla! :)

---

Just nu sitter jag på jobbet. Började ett idag, vilket är skönt. Jag älskar att ha sovmorgon.
Åkte ner till stan vid tolv för att träffa Ida i stan och tjöta lite med henne och sådär.
Och hon har klippt sig och var jeeeteee fin i håret! ^^,

---

Idag är det också alla hjärtans dag. En riktig mysdag.
När Farre kom hem till mig igår kväll hade han en ros med sig, oh vad sött.
Den var sådär i typ plast-papper och på det satt det ett guldhjärta. OH <3
Och sen i morses, så fick jag underkläder. Och det var tyvärr fel, men vi bytte dem smidigt och bra och nu har jag dom shorts/hotpants jag ville ha. Dom är såå fina.
Ska ha på mig dem ikväll ^^

---

Snart ska jag gå och tömma diskmaskinen i köket, för snart är det fika och jag vill ju inte att alla ska ställa sina kaffemuggar på diskbänken, för då är det jag som för ställa in dem i diskmaskinen sen.
Kanske ska passa på och ta en cigg också. Mjoo, det låter härligt.
Och kanske äta lite med. Det har inte blivit av än... Skumt.

Bye looooser


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback