♥ Old school hollywood

Yeah, nu sitter jag i skolan.
Har inte gjort nånting sedan vi började klockan åtta i morses.
Känns lite halvkasst, faktiskt.

Jag, Camilla och Ida skulle börja med vår radioteater, men vi hittade inte berättelsen vi skulle ha, så vi struntade helt enkelt i det. Mjo, jag har väl gjort en sak idag. Lagt in mitt, än så länge, tjugo minuter långa reportage om mammas bröllop. Jag har inte klippt det än, men ska nog göra det imorgon om jag har tid.

Nästa vecka ska jag sända radio. SJÄLV. Det känns lite småläskigt faktiskt, men jag tror nog att det kommer att gå bra. Får se till att ha några med mig inne i studion så att det inte känns så nervöst.
Och så ska jag sända i en timme också. Puh.

Efter denna lektionen som slutar vid halv ett, eller nåt, har vi svenska.
Det är roligt. Me like svenska.
Slutar svenskan kvart över två och då ska jag direkt till jobbet.
Jag slutar jobbet klockan halv fem och då ska jag hem och hämta träningskläder och sedan till Onyx för att träna Body Jam klockan halv sex.
Det är mycket som skall göras idag.

Åh, ikväll kommer min Farre hem till mig :) Har inte sovit tillsammans på hela veckan så det ska bli väldans mysigt. Han ska visserligen titta på fotboll med min pappa och min bror, medan jag tittar på Men in trees, Top Model och Lustgården. Men det blir mysigt att sova bredvid honom ändå <3

Bye loooooser


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback