♥ Play




Vi har haft roligt i skolan idag. Jag och Ida. Och Farre var med lite med, men han ville ju inte vara med på kort. Men ställde gärna upp som fotograf.
Lektionerna har idag varit dötrista, men tur var att man faktiskt kan ha roligt genom att bara sitta på några skåp och ta kort.
Fast så roligt kanske det inte var, med tanke på att vi skolkade sista lektionen.
Men orka historia i tre timmar. Dessutom skulle vi antagligen ha muntlig redovisning, och de vi ska redovisa med var inte där idag så då skulle vi ändå få göra redovisningen nästa vecka.

Idag ska jag plugga iallafall. Har mediekommunikationsprov imorgon. Har än så länge inte öppnat min bok eller tittat igenom mina anteckningar. Borde väl göra det snart.
Mitt arbete om aspergers syndrom ska vara inlämnat på torsdag och jag har inte ens börjat än...
ÅH. Det känns inte som om man vart ledig för man kommer bara tillbaka till alla dessa prov och inlämningar. Hade vart bra om man bara hade sluppit tänka på dem för en dag, bara..

Dessutom så håller jag på att bli sjuk. Har skitont i halsen och kan inte ta några djupa andetag för då retas min hals upp och fram kommer hostan. Och när jag hostar så får jag, till råga på allt, ont i huvudet. + Att jag känner mig allmänt slö i hela kroppen och vill egentligen bara sova.
Skitockså.

Bye looooooser


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback