♥ Saturday night live

Lördagen var fantastisk.
Elin fyllde ett och vi var på kalas hos henne. Hon fick en Hello Kitty tröja och en rosa elefant av mig. Fast Felix säger att det är en gris.
Kunde tyvärr bara stanna i en halvtimme, men jag hann åtmintonde äta ett ben av pingu-tårtan.
 Ida kom hem till mig, och jag gjorde iordning mig fort som fan, sedan kom Lollo och sen körde mamma och Stefan oss till Camilla.
Camilla fyllde j
u också år i lördags ^^ Hon fick ett sjungade monster av mig och Ida. Och den sjöng "Mannah mannah", duvet ;)
Stack hemifrån Camilla vid nio tiden, och jag skulle träffa Becka i stan kvart över nio. När hon kommit så gick vi till Vimmel.


    - VIMMEL

Efter Vimmel och en och annan snäll banan gick vi till Swing. Det var inte alls lång kö, men dom var fula och tog inträde bara för att det var lönehelg. Fan också, tänkte jag. Jag skulle ju ha dom pengarna till en Sex on the beach. Men det löste sig ändå. Bartendern bjöd på shots till mig och Becka och vi pruta i baren med åttio spänn. Jag och Becka fick också fyra gratis cider :) Vi var ju ute på skattjakt. Haha.
Också denna helgen träffade jag massvis med folk jag kände. Frida var ju självklart en av dem, hon bor ju praktiskt taget på Swing på helgerna :P Natalie är också med på bild, i mitten.


     - SWING


Tog tio över två bussen hem, och på bussen träffade jag Malvina och hennes ragg. Jag satt på bussen och hade damp (efter vad Malvina berättat för mig) och pratade vitt och brett om vad jag hade lust att göra med min kille när jag kom hem. Kallade också en kille för Harry under hela bussresan, fast han inte ens hette Harry. Och så ramlade jag på bussen så nu har jag ont i hela min högra skinka. Blåmärke väntas.


 - BUSSEN HEM


På söndagsmorgonen när jag vaknade var jag fortfarande onykter och Farre hade väldigt roligt åt mig och tyckte att det var jättekul. Retades gjorde han också, den sötnosen.
Jag som var så snäll mot honom på nyårsdagen ^^,

Igår gjorde jag ingenting. Jag åkte hem (I samma tröja som jag sovit i, Farres), och hade på mig den hela dagen. Orkade helt enkelt inte. Mitt hår träffade heller inte en hårborste igår, så det var väldigt surt på mig imorses.


Idag har jag varit i skolan. Fick sluta tidigt. Eller ja, tidigare iallafall (kl. 15.30), bara för att jag blev klar med det vi skulle göra tidigare :) Det var najs. Så nu sitter jag hemma, ska snart ut och ta en cigg.
Och ikväll kommer Prison Break. Woho!


Bye looooser


love farre ♥



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback