♥ The end is not near, it's here!

The end is not near, it's here!Idag sänds det ALLRA sista avsnittet av OC. Oh, herregud.
Det sänds alltså i USA och kommer inte att visas här i SVerige förrän om någon månad eller sådär. Men jag ska kolla på det avsnittet imorgon.
Shit, alltså.
Jag vill verkligen inte att det ska ta slut.
Jag är liksom helt "obsessed with the OC". Och nu ska det bort. Finns inte mer. Dö.
Jag känner på nåt sätt lite sorg. Ungefär som om en bekant har dött.



Ja, det där var väl dagens i-landsproblem.
Gårdagens i-landsproblem var att Farre inte fick skrämma min katt för att jag är säker på att den kan få en traumaupplevelse då. Farre skrattade nästan så att han grät. Den jäveln <3

Tittade på Men in trees igår. Det var bra. Hehe, hon är så rolig. Den där Marin ;)
Sedan var det Top Model. Lika bra som det alltid är, men fattar inte varför tjejerna måste vara så elaka mot varandra?
Till sist var det Lustgården. Experten från RFSU hade skjorta på dig, och såg lite mer anständig ut än förra gången. Tyvärr så sa han knulla denna vecka, så jag tycker fortfarande inte om honom.
Och programledarna verkar fortfarande rätt så flummiga och oförberedda.

Nu måste jag hurry up, annars kommer jag försent till skolan.

Bye loooser

Farre:

Haha katttrauma 4TW!!!

2007-02-22 @ 09:44:52
Bea:

jag tycker heller inte riktigt om programledarna i lustgården ... dom är .. konstiga .


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback