♥ Vibrator

dildo

Igår när vi var på Mc Don, så hände det en ovanligt rolig grej.
Jag snor den från
Lollos blogg, eftersom att hon skrev den så roligt :)

Jag skriver om den lite bara, så att mitt namn blir "jag", och så vidare.

Inne på McDonalds runt 15:00
Lollo
 och Gustav sitter vid bordet och har precis ätit.
In kommer jag & Ida och sätter oss också.

Precis när Ida ska gå och beställa börjar det vibrera i hennes väska.
Ida: Ahmen vafan, nu ringer det också. Vänta lite!
Hon börjar leta efter mobilen när hon plötsligt stannar upp.
Tittar sig omkring och sen stirrar på mig. Ida blir röd i ansiktet och jag flinar.
Ida: Kom Alex, kom.
jag: Vad är det?
Ida: BARA KOM!

jag & Ida går iväg och när vi kommer tillbaka flinar jag STORT och Ida är ILLRÖD.
Lollo: Ringde det?
Ida: HIIIIIHIII.
Jag: HAHAHAHAHA, NEEEEEEEEEEEEEJ.
Ida: DET VAR MIN DILDO SOM GICK IGÅNG!!

Louice:

MOHAHAHAHAHAHAHHA, den tar ÅRETS, helt klart ^^,


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback