♥ Woho. MIN utmaning! :)

Nu gör jag som alla andra och fixar en utmaning :)
Ta den hör och skriv som eran egen och kommentera min blogg när ni skrivit så att jag får se era svar! :)

Vad har du gjort idag: Duschat.
Var det kul: Jag blev.. ren :)
Gillar du svarta kläder: Ibland. 
Ord du missbrukar: Eeh. Liksom.
Brukar du svära mycket då: Beror på situationen. 
Har du pojkvän/flickvän: Yes, sir.
Är du kär: Heck yes.
Vad har du på dig just nu: Baggy jeans, randig t-shirt, grön kofta, gröna converse. 
Vad ska du göra ikväll: Jag ska kolla på Special Victim Unit, och spela sims.
När var du senast riktigt full: Förra helgen.
Är du seriös: Oftast inte.
Vem gillar du mest i din klass: Farre <3
Hur många bilar har du/din familj: Två.
Vilken färg har du på håret: Mörkbrunt. 
Vad har du för färg på ögonen: Gröna.
Vad vill du ha för färg på ögonen: Bruna. Eller ljusare gröna. 
Vem är snyggast i världen: Adam Brody.
Ska du duscha idag: Har jag ju redan gjort :P 
Vad är det för veckodag: Det är torsdag.
Favoritfärg: Grön.
Är du uppväxt i stan eller på landet: I stan.
Använder du hårspray: Japp
Vad lyssnar du på för musik nu: Nån skit, med masa elgitarr som någn i klassrummet lyssnar på.
Favoritserie: OC
Vad tycker du om idrott: Jag tycker "nej".  
När jag var liten var jag: Söt? (A)
Det här yrket vill jag ha: Lärare.
Detta hade jag velat uppfinna: Ehm.  
Det här gör mig helt sjukt förbannad: Falskhet och tidiga morgnar. 
Favoritöl: Öl är eeekligt.
Vad gör du när du blir ledsen: Gråter ^^ 
Kent eller the clash: The Clash.
Vad har du i glaset: Har inget glas :(
Din bästa kompis: Malvina
Vem är din näst bästa kompis: Becca och Ida.

Louice:

JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN, JAG HAR GJORT DEN :D

karroooo:

hej alex! hur ändrar man bakgrunden i bloggen? så som du har? :) svara som kommentar på min blogg :)

2007-02-22 @ 21:30:29
Mejlin:

Vad har du gjort idag: Vaknat, åkt buss. Varit arg för att datorerna i skolan kraschat, och gjort en bildekal.
Var det kul: Nja, dekalen blev ju snygg, så det var kul :)
Gillar du svarta kläder: Ja
Ord du missbrukar: "Balle" och "för i helvete"
Brukar du svära mycket då: Ja, rätt ofta
Har du pojkvän/flickvän: Ja, det skulle man kunna säga
Är du kär: Väldigt mycket, och det är underbart
Vad har du på dig just nu: Jeans, grå jumper, vita sneakers och fina körsbärs-örhängen.
Vad ska du göra ikväll: Äta middag med mommie, mysa med Hansen, annars umgås med någon vän.
När var du senast riktigt full: 10 februari. Karros inflyttningsfest, och gratis cider på swing, det slog det!
Är du seriös: Ibland...
Vem gillar du mest i din klass: Karro, gillar många men henne är jag närmast
Hur många bilar har du/din familj: Uno
Vilken färg har du på håret: Blond
Vad har du för färg på ögonen: Grön
Vad vill du ha för färg på ögonen: Älskar min färg.men skulle vilja testa både djupt blå och mörkbrun.
Vem är snyggast i världen: Jag? utan tvekan Travis Barker
Ska du duscha idag: Ja
Vad är det för veckodag: Fredag, underbara fredag
Favoritfärg: Mörkgrön/kaki
Är du uppväxt i stan eller på landet: "Landet" 5min från stan
Använder du hårspray: Sometimes
Vad lyssnar du på för musik nu: U2 & Green Day - The saint are coming, men min favorit just nu är Melody Club - Fever fever
Favoritserie: OC
Vad tycker du om idrott: Nja, "catch the flag" är det enda roliga. för jag är så bra på det
När jag var liten var jag: en b usig skit unge, och väldigt söt med blonda lockar
Det här yrket vill jag ha: Art Director
Detta hade jag velat uppfinna: "aldrig-slitna-toppar-och-aldrig-behöva-platta-håret-serum"
Det här gör mig helt sjukt förbannad: Falskhet och så blir jag sjukt irriterad när jag är kissenödig
Favoritöl: Dricker inte öl så ofta, det är inte gott.
Vad gör du när du blir ledsen: Deppar en stund, och gråter en skvätt. Ringer en vän med kanske
Kent eller the clash: The Clash har jag aldrig lyssnat på, vad jag vet. men tar dom ändå!
Vad har du i glaset: inget glas här
Din bästa kompis: Karolina
Vem är din näst bästa kompis: Känner några som platsar som "näst bäst", men egentligen är alla lika bra! :-*

2007-02-23 @ 09:16:36
http://malined.blogg.se
mejlin:

haha, jag anade det. sen så skickade jag den, så gick den inte att at bort, så jag gav upp ;)

2007-02-23 @ 12:42:40
http://malined.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback