♥ Work it out

Work it out

Jag antar att detta kan föreställa mig, just nu när jag sitter på jobbet.

Kom hit tio i åtta i morses och ska sitta här till klockan tolv.
Jag jobbar första perioden av dagen idag. Egentligen vet jag inte vilken jag föredrar,
åtta till tolv eller ett till halv fem... Visserligen är det skönt att jobba den andra perioden, fast då är det mer att göra. Fler som ringer, och mycket mer ståhej. På morgonen ringer det inte så mycket, och det är inte så många människor som har kommit än. Det är liksom, lugnare. Skönt.
Synd att man inte kan blanda båda två.

Slutar som sagt klockan tolv, och då ska jag åka hem och käka lunch och sedan ska jag och min syster och mina två systerbarn till djurparken! Wohow!
Aw. Vilken söt. Eller hur? ;)
Har inte varit på djurparken sedan i somras, och jag har absolut aldrig varit där på "vintern".
Kan man säga att det är vinter ute nu? För det är ju absolut inte vår. Hm.
Jag har på mig bekväma skor iallafall, det kan dock bli lite för kallt. Det är ju vanliga tygconverse. Gröna dessutom ^^ Men tänkte att har jag på mig mina höga stövlar, så blir det inte lätt att leka lite med barnen. Visserligen är de sjuka, och kanske kommer att sitta i vagnen hela tiden. Men man mpste ju vara förberedd.

Ikväll ska jag antagligen åka hem till Farre, om inte han kommer hem till mig. Vi ska iallafall vara tillsammans ikväll :)

Imorgon så ska jag kanske åka och handla med Becca, och kanske tar vi en sväng till systemet också.
På kvällen ska jag nämligen på fest hos min kära kusin Martina, som jag inte har träffat på år och dar.
Kanske inte år då, men iallafall månader. Egentligen inte kom jag på nu, jag träffade ju henne faktiskt i lördags. Men vi har inte umgåtts på flera månader. Kanske år, ändå. Puh. Vad krånglig jag är...
Det ska iallafall bli skitkul. Malvina ska följa med också. Tänkte ju att; hur kul är det när den ända jag känner där är min kusin? Då kommer det bli tråkigt, och Martina kommer säkert känna att det är hennes ansvar att jag har roligt, och kommer inte att kunna ägna sig åt sina egna kompisar.
Iallafall, efter festen hos henne så ska vi ut på krogen. Blir antagligen Swing.
Kanske X&Y, om vi kommer in. Det är ju tjugo där ^^ Men, vem vet? Det kanske är snä'lla vakter där? :)

---

Pratade med en gammal kompis till mig igår, Alexander. Och han kanske ska fixa APU till mig på Videomix :) Kommer bli roligt isåfall. Kanske kan man få extrajobb där också? Får se till att jag gör ett bra jobb, så att jag kan få möjligheten. Om jag inte får APU där, så ska jag höra med 2001's bio.
Också något som verkar roligt.
Jag vet att själva APU'n ska ha något med media att göra (eftersom att jag går media), men det är så otroligt svårt att hitta mediainriktade APU-platser. Speciellt när man går LJUD, som jag.
Men att hyra ut filmer är väl lite som media. Please? (A)
Tycker iallafall jag :P

Nu ska jag iväg och ta en cigg!

Bye loooser

Love Farre :*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback