♥ A deep breath

Kom precis hem från stugan. Var där med F och pappa och hälsade på farmor + faster Elisabeth och kusin Bella.
Längesen man träffade Bella, två år sedan kanske. Så det var roligt.
Vi gick ut på en promenad och kom fram till ett jättegammalt torp.
Vi gick in på tomten för att titta in genom fönstret, och jag och pappa gick runt huset för att kolla vad som fanns där.
Helt plötsligt bara jag sjönk ner. I ett hår som var minst en meter djupt.
Skitläskigt, vafan. Haha. Marken bara försvann under mina fötter liksom.
Och min sko fastnade där under och pappa fick försöka få upp den, och han lyckades.
Men min fot är typ helt svart av jord.

Och så fick jag årets första myggbett. Yaho.

Nu snart ska jag äta, men  först ska jag titta på As If.
Sen ska jag hem till Farre!

Au revoir!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback