♥ Are my friends electric?

Nyss hemma från krogen. Varit ute med Theo och Becka. Träffade också på Ellie, Moppa, Tobbe, Frida och Mathias.

Bajsbussarna åkte inte, så jag, Frida och Mathias tog en taxi hem.
Eller ja, till Statoil - jag var tvungen att köpa cigg.

Sedan efter att vi rökt en cigg, dansat till Lift you leg up, Frida kissade på gräsmattan och haft badbolls-krig så gick jag hem.

En lyckad kväll med andra ord.

På lördag är det fest hos Thessan. Yaey.

Ciao!

Btw, jag är hiphop ;) Och jag kan inte sova.

Marina:

Jag var ju också på krogen igår :( Fast jag var på Tonic i typ 1 timma bara, sen åkte jag hem :D

Felicia:

snygg header!

2007-07-06 @ 13:41:04
http://feliciiaas.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback