♥ As if...

Fem saker jag skulle rädda om det började brinna: Om det började brinna här och nu så skulle jag rädda min mobil, min väska + allt innehåll, min favoritkudde, datorn och ehm... Tudor.
Högst på önskelistan: En miljon i månaden resten av mitt liv. Eller nej, ändra det till en miljard.
Mitt skratt liknar: Aldrig tänkt på. Fråga någon som inte gillar mig så får ni nog ett roligt svar.
När jag har tråkigt: Lägger jag mig ute på altanen och läser en bok.
Jag är mest rädd för: Att någon jag älskar dör. Eller att det blir krig,
Ingen vinner över mig i: Ingenting. Jag är galet kass när det gäller spel. Men ni vet ju vad de säger? Tur i kärlek, otur i spel.
Jag blir kär i: smarta och roliga killar.
I mina ögon: finns det något grönt. 
Mina åsikter: håller jag ogärna för mig själv.
Vad tror du händer när man dör: Jag tror på liv efter döden.
En hemlighet: Jag pratar i sömnen ;)
Vad är ljuvt att lägga händerna på: En nyvaken Farre, kläder.
Favoritplagg: Mina klänningar. Och min kjol. Och mina nya jeans. Och det där linnet jag köpte. Och...
Fulaste färgen: Neongult och neongrönt.
Om jag vore någon annan: skulle jag vara Paris Hiltons borttappade lillasyster som kom och tog alla hennes pengar.
Snyggast i världen: Adam Brody.
Inte en dag utan: Kärlek.
Mest spelade låten: Gah, Virgin med Madonna.
I juli finns jag helst i: Helst? Haha. På en lyxyacht i St Tropez tillsammans med den jag älskar.
Om fem år: är jag tjugofyra. Försöker hinna med både högskola och ungar.
Bäst köp: Hm, bästa köp någonsin. Gosh. Mobilen.
Senaste köp: Klänning på H&M.
Önskar: att jag blir rik.
Favoritmagasin: Veckans NU!
Idol: Brittany Murphy.
Favoritbutik: H&M har ALLT.
Filmer jag gillar: Dirty Dancing.
Lyssnar på: HipHop, R'n'B, skate, rock. Yes, här kör vi blandat. 
Spelar: inte fotboll.
Surfar: på molnen.
Äter: helst på Oliven.
De första jag gör när jag  kommer hem: sätter mig vid datorn.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback