♥ Back in the game

Nu är jag hemma igen.

Har jobbat två nätter sen jag bloggade sist.
Igår var jag på en bana, där alla var otroligt sura och ville inte prata med mig.
De var från Lernia, så det var antagligen. Jäkla as. Jag var den ända från Adecco på banan.
Menskitsamma.
Det stod i mitt horoskop dagen innan. "Du kommer att jobba med en riktig vinnarskalle. Men bit ihop. Det lönar sig inte att argumentera med vederbörande". Yes! Att sånt kan stämma ibland. Haha.

Inatt stod jag på en bana som var otroligt soft. Satte på bromsljusen på bakluckan på en viss bil (haha, vet inte ens vad den heter). Jag gjorde ungefär var fjärde bil på bandet, och fick vänta i tre-fyra minuter mellan varje.
Så jag satt och läste Metro, Punkt SE och två DAM-tidningar. Så nu är jag expert på kungafamiljerna runtom i Norden.
Slutade halv sju i morses, och åkte till Kungsbacka, där mamma hämtade upp oss och körde hem till Borås.
Har sovit tills nu för en stund sedan.
Tänkte att jag inte skulle sova så länge idag, för jag vill kunna somna ikväll tillsammans med F.
Åh, jag saknar dig! :)
Snart ska vi resa ihop, om två veckor. Mys!

I augusti, efter semestern ska jag tillbaka till Volvo.
Malvina ska antagligen inte det, hon ska söka andra jobb som hon kan ha i höst också eftersom att hon har slutat skolan. Men det gör inte så mycket, jag jobbar gärna själv. Trivs rätt så bra på Volvo med. Och jag tycker om att sova hos mami.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback