♥ Breakfast Club

Godmorgon.

Första natten på jobbet idag. Det har gått jättebra.
Hamnade på bana 1:2 och fick montera in AC-rör hela arbetspasset.
Killarna på banan är störtsköna allihopa, och jag är glad att jag hamnade just där :P
Haha, dom driver med mig hela tiden. Men det är roligt.
Kommer antagligen inte att jobba på samma bana inatt, men det gör inte så mycket.

Gick upp för en stund sedan, och har ätit frukost också.
Känns som om jag har värsta jetlag, och som om min kropp inte riktigt hänger med.
Det känns konstigt att inte kunnat se när det är mörkt ute.
Är ju inne på fabriken så fort det blir mörkt, och sen är det ljust när vi går hem.

Ikväll börjar vi klockan tolv och slutar halv sju.
Ett kortare arbetspass idag då, med andra ord.

Saknar F! Grät när vi sa hejdå igår.
Kan kanske låta lite töntigt, men that's me.

Anonym:

HAHAHAHAHA:D
But thats me:D =) Roligt.
Jag gick på HedeSkolan, och sedan hade jag systrar som gick på... fan... Vad hette det..?
Kommer inte ihåg:P

2007-07-02 @ 17:53:50
LOLLO:

naw, söt-alex & söt-farre (:
ni är la söta.
(jag lipar krokodiltårar när Gustav åker utomlands)

Marina:

Du har blivit "tagen". Gå in på min sida för att veta mer..

2007-07-03 @ 14:10:56
http://qute.blogg.se
annelisan:

duktigt jobbat tjejen! klart killarna gillar dig, sweety ^^
du e ju tokgullig och verkar vara väldigt mys.
*kram*

2007-07-03 @ 19:37:31
http://annelisan.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback