♥ Champagne for my real friends

Utekväll igår första gången sedan jag fyllde år.
Det var en lyckad kväll.

Först var vi några tjejer som satt hemma hos Frida. Fixade oss iordning litegrann och drack några cider/öl/groggar. Mycket trevligt.

Vi skulle först till Madde på förfest, men vi åkte ner till en lägenhet mitt i stan istället hos Fridas killkompis. Och vid tolv drog vi ner till Swing. Iochmed att jag hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig, så gjorde jag en
Britney. Jag bytte visserligen inte kläder med en kompis, men jag hade en annan klänning i väskan, som jag snabbt satte på mig på toaletten inne på Swing.

Kvällen var bra, förutom att jag tappade bort både Frida och Tiff ett antal gånger.
Men det fanns andra jag kände som var där, så jag släppte loss med dem istället.

Tog bussen hem till F tjugo i tre, efter att jag fått i mig en efterlängtad chawarma. Mm.

Så, det var min kväll.
Blir antagligen utgång med samma tjejer nästa helg.
Yaey.


Nina:

hehej.. kikade förbi..
Kika gärna förbi min blogg oxå =)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback