♥ Falsk presentation

Hej! Jag heter Joesfine Pettersson och bor i Göteborg. Jag är 47 år gammal,
och är lagerchef. Mina intressen är att städa och byta glödlampor.
Jag har 3 barn. Jag har inget hår och inga ögon. (se anledn nedan)
Min musiksmak är heavy metal psycho rock, och favoritartisten är 50 Cent.


Gör så här:
Som ditt förnamn sätter du ditt mellannamn och ditt efternamn tar du av din
närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss
och din ålder tar du av din mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och
dina intressen är sånt du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som percingar (öronen räknas). Din hårfärg är samma
som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. (jag har varken tröja eller byxor på mig)
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medans favoritartisten/bandet
är den vars låt du senast lyssnade på.

Hittade den hos
Mia.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback