♥ Film - Clueless

image474
Handlar om 16-åriga Cher (Alicia Silverstone). Hon har allt man kan drömma om, men vill bara ha mer.
Hon är den rikaste och populäraste tjejen på Beverly Hills High.

Själva filmen har inte någon direkt handling, enligt min mening, utan går bara ut på att visa hur bortskämd Cher är. När hon vill ha något och inte får, ja, då får man akta sig. Den är dessutom väldigt förutsägbar.
Man vet redan när filmen börjar vilken kille hon kommer att kyssa i slutscenen.

Den här filmen kanske inte direkt är min målgrupp, men hade jag varit fjorton hade jag säkert blivit totaltförälskad i den.
Jag tyckte inte att den var helkass, nej. Jag är ett stort fan av Highschoolfilmer, men som sagt; den var förutsägbar och hade inte mycket till handlig. Just därför får den två av fem.
image475




fashiion:

jag gillar verkligen filmen clueless!
okej, jag hade sattsat på nr3. det är den stylen som smälter bäst in + är precis så jag själv vill se ut i sommar. vad har du för dig idag? :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback