♥ Film - Ghost

image472

Har precis tittat på filmen Ghost. Med Patrik Swayze och Demi Moore i huvudrollerna.
Jättebra verkligen.
Handlar om Sam (Swayze) och hans flickvän Molly (Moore).
Sam blir mördad, men söker upp Molly som ett spöke för att försöka förhindra att hon också blir mördad.
Hon kan inte se honom, så därför söker han upp ett medium (Whoopi Goldberg) som kanske kan hjälpa honom.

Det har sagts att denna film är en av de mest romantiska genom tiderna och jag kan inget annat än att hålla med.
Tårarna rann i slutet.

image473

Jag gav den en trea av en femma dels för att den är så gammal (jag vet, det kan ju inte den hjälpa) och dels för att jag inte går igång på själva spök-temat.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback