♥ Headache

Den här natten är den värsta jag någonsin varit med om.
Jag somnade vid ett, och har legat och vridit mig hela natten.
Har varit kokhet, fast fönstret varit öppet. Och jag har mått jätteilla pågrundav min starka huvudvärk.
Vaknade när klockan var fem och trodde att klockan var tio.
Försökta somna om, men det var omöjligt.
Hade så fruktansvärt ont i huvudet så F fick trösta mig när jag grät en skvätt.

Efter det gick jag ner och badade i en halvtimme, med en blöt handduk på pannan.
Efter det kändes det bättre, och så pratade jag med mami också.
När jag badat klart gick jag upp till F igen, och somnade i sittande ställning eftersom att det inte gick att ligga ner för då känns det som att hela huvudet ska explodera.

Vaknade igen klockan kvart i tolv, och huvudet känns en aning bättre nu.
Får väl se vad jag ska göra idag. Är otroligt trött och seg, så det blir väl att stanna hemma och titta på en rulle.

Anonym:

gud, har känt samma sak idag fast det är magen som gör att jag knappt kan röra mig.

Yesterdaynightstalker:

God bless you


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback