♥ I heart you

Så underbart att träffa F igår.
Så underbart att man var så frustrerad att man började bråka om en skitsak.
Men det löste sig snabbt som attan, jag kan ju inte vara sur på dig.
Inte när du får mig att skratta hela tiden, haha :P

Vi tittade lite på tv, och sedan var det dags att sova.
Hade otrligt svårt att somna igår. Det är ju vid den tiden jag har jobbat nu de senaste dagarna.
Och det är vid den här tiden nu som jag brukar sova.
Menmen, det ordnar la upp sig snart.

Ikväll blir det utgång med Theo. Vi ska väl till Rådhuset, och Becka ska nog med hon också.
Aja, nu ska jag göra något annat.

Ciao!

Farre:

Du kan inte vara sur när jag ler och jag kan inte bli sur när du gör shrek åsna grejen :O love ya!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback