♥ Kungsbacka for the half week

Idag bär det av till Kungsbacka.
Shit, börjar nästan kännas som om man bor där oftare än hemma nu ju.
Mami fyllde år igår (grattis!) så idag åker alla syskonen hultman + barnen hultman
till Kungsbacka för att tillbringa några dagar där.

Ska egentligen åka hem på lördag, men tror att jag tar tåget hem på fredagen istället.
Har ju inte träffat hjärtat så mycket på sistone.

Fick också reda på igår att han inte behöver något visum för att åka till Grekland! :)
Woho. Nu är det fixat iallafall.

Grekland, here we come.

fashiion:

vad kul att någon känner igen sig i mina semester tankar! jag ska åka till thailand i december men det är såå länge tills dess. jag vil ju åka iväg NU, ifrån allt regn. var vill du åka? spanien, grekland eller kanske hawaii? STOOR KRAM världens snyggaste bloggdesign :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback